17. 2. 2011

... Funny Face ...

 Audrey Hepburn      Fred Astaire      Kay Thompson      Dovima
  
Ešte pred 2 dňami som si konečne pozrela "Funny Face" a teda musím povedať, že celkom účelné to bolo. Šla som do toho skôr z dôvodu, že jednou z herečiek je moja obľúbená Dovima (ktorá je neskutočne krásna a vyzerá skoro ako kreslená :) stvárňuje tam skôr takú blbku modelku, no naproti tomu Audrey Hepbrun tam je úžasná, síce miestami až otravná, ale krásna. A v čom spočíva účel? - Audrey som doteraz veľmi nemusela, no po tomto som jej konečne prišla na chuť. Nehovoriac o Kay Thompson, dáme so štýlom ...  



... pekný, pekný plášť ...  

V rámci akéhosi upevnenia dobrého pocitu z filmu som sa rozhodla konečne pustiť do strihania videí a tak mám pre tých vás, ktorí ste to nevideli a ani si to možno nikdy nepozriete aspoň krátky výcuc. Nečakajte hory doly - som začiatočník :D ...  tak nech sa páči :) ... 



...


2 komentáre: