14. 2. 2011

... Prague ...

PRAHA - hm pre mňa dosť citlivé miesto, všetky pamiatky už okukané (načo teda by som ich kopírovala sem, radšej tam zbehnite a kuknite sami :), obchody nehovoriac ... nenakúpila som nič extra vzhľadom na to, že second hand, ktorý som sa tešila, že konečne prevetrám zatvorili a premiestnili ... plus chladné počasie, kopa vrstiev na sebe, málo času a v podstate ani nič ohromujúce na obzore v daných klasika-obchodoch ... teda len pár detailov, ktoré som pre tentokrát odfotila .... v jari si dám s Prahou určite opäť rande tak potom hádam viac :) ... nejaké zaujímavé tipy kam sa mám nabudúce pozrieť a niečo pekné kúpiť? ...  

... krásne pančuchy, ale tá panda? ...
...  nejaký ten kožuch by sa mi budúcu zimu konečne zišiel, lebo mrznem ... 
... tento vláčik nosí pivo, víno a podobné srandy priamo na stôl ... celkom zaujímavé pre železničných nadšencov ... viac info - Výtopna - restaurant ...           
... kabínkový ošiaľ ... 

5 komentárov:

  1. hey!

    I really like your photos!!

    xx
    http://reflectandfancy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skus na michalskej ulici (ano, v prahe) art deco obchodik, plny pokladov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ou ďakujem krásne :) vyzerá to byť fajn podľa toho čo som si na nete stihla vygoogliť ...

    OdpovedaťOdstrániť