24. 6. 2011

... Kristian Schuller ...

Tak toto ma naozaj dostalo - tie farby, osvetlenie, atmosféra. Kristian Schuller má teda musím uznať dobré oko - nikdy predtým som o ňom síce nepočula, ale zrejme začnem pravidelne sledovať jeho tvorbu. Kebyže si mám vybrať jedno, ktoré si capnem kamkoľvek tak som si najskôr myslela, že 4-ka potom 8-čka a nakoniec som došla k záveru že jedno sa vybrať nedá :D... Nechcem okolo toho veľmi mlieť aj keď bolo by o čom, ale radšej si to obzrite a vytvorte si vlastný názor :) ... 

- páči/nepáči? ... vedeli by ste si vybrať? Ktoré je podľa vás naj? ... 

... 1 ...

... 2 ...

... 3 ...

... 4 ...

... 5 ...

... 6 ...

... 7 ...

... 8 ...

... 9 ...

... 10 ...

... 11 ...

... 12 ...

... 13 ...

... 14 ...

6 komentárov:

  1. woow páčia sa mi všetky :) podla mna tiež sa nedá vybrať len jedna ja som vybral (1,2,7,8):)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh the girls of last season's germany's next topmodel

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetky sú naozaj dobré ... ale jednotka vedie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niečo neskutočné!..fakt krása ;)

    OdpovedaťOdstrániť