12. 7. 2011

... Pohoda 2011 ...

Ako bolo na Pohode? - skvelo! až na pár interných vecí, ktoré brzdili komunitnú náladu, ale čo vám to tu budem obkecávať. 


Snažila som sa stihnúť toho veľa, nech mám čo najviac hudobných zážitkov, no všetko sa samozrejme nedalo. Chcela som toho aj sfotiť čo najviac, ale niekto (nie ja) nevie nabíjať baterky. Mojim cieľom bolo tiež vyzerať dobre, ale kto bol, vie že ľudia vedia od veľkej radosti hodiť celé pivo z predu dozadu a keď vám takto pivo pristane na vlasoch dvakrát, vzdáte sa. Takže kto ma videl, ani mi nehovorte - ja sama som sa na seba nechcela pozerať :D 






A čo k hudbe? ... z toho čo som mala možnosť vidieť ma jednoznačne najviac zaujalo a najviac pobavilo "Trombone Shorty"- super atmosféra, sexy černoch, hudba božská (saxofóny mi dych vyrážali) - vyskákala som sa až ma v boku bolelo. Kto tam nebol - dosť škoda :) 



Lisa Hannigan - na tú som sa tešila asi najviac - moja obľúbenkyňa už veľmi dlhú dobu a nesklamala - milá usmievavá s obrovským talentom - vystúpenie bohaté na nástroje čo oceňujem.








A aby som tiež veľmi podstatnú časť Pohody nevynechala Imogen Heap - nápadité, originálne ... 














Okrem iného čo som absolvovala ja a z toho môj skromný výber ...
... Beirut ... 
... Santigold ...

... Pulled Apart by Horses ...
... Peter, Bjorn and John ...

... jediná normál fotka ...


... aj v stane sa dalo primaľovať :D ...
... smer - domov ...


... Čo vy a zážitky? ...

3 komentáre:

  1. na té fotce s brýlemi vypadáš jak celebrita :) hezký blog..

    budu moc ráda, když mě budeš také sledovat..
    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na té fotce s brýlemi ti to moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem slečny :) snažím sa vyzerať reprezentatívne :D

    OdpovedaťOdstrániť