10. 11. 2011

... The Style of Music ...


Ilustrácie, ktoré vám dnes posúvam, sú súčasťou kolekcie Ensemble: The style of music, ktorú vytvorilo štúdio Moxy Creative House.

O čo teda ide? - odrážajú štýly súčasných, ale aj legendárnych spevákov a je len na vás, ku ktorému sa prikláňate. 

Spracovanie ilustrácií je vcelku zaujímavé a originálne, no čo ma zamrzelo je to, že aj napriek tomu, že zo ženskej spevavej vzorky by som si asi nevedela vybrať ku komu sa radím som čakala, že niekde nájdem koncept v ženskom prevedení - no nestalo sa ...



      Ktoré ženské spevácke ikony vás inšpirujú najviac?













4 komentáre:

  1. juuu...toto ma fakt bavi.. dobre to vystihli:).. vsetky styly sa mi vlastne som pacia.. ale mozno Princov najviac- taky uchylacky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jen připisuji jak si se ptala kde je koupený ten svetřík tak je z H&M áá stal jenom 300 :))

    OdpovedaťOdstrániť