6. 2. 2012

... 20 Pairs of Shoes ...

Týchto 20 topánok, kebyže mám v skrini môžem pokojne odísť do topánkového neba minimálne s titulom "Queen of Shoes" ...  ale nie samozrejme až po vynosení :D Očíslované nie sú podľa poradia, ale ako sa mi páčilo ich mať za sebou. Za seba môžem prezradiť, že ak by som si mala vybrať len jedny museli by byť aspoň dvoje, lebo vybrať tie naj je nemysliteľné - a to 1 a 3 ...

... A čo vy? Všetky, žiadne, dvoje, jedny? Ktoré hm? :) ...

1.

2.

 3.

 4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.




19 komentárov:

  1. Uf ja som si ich vybrala tiez neurekom:)) 3,7,12,18,20 joj a este nejake ale uz som zabudla vsetky cisla:) krasa a velmi zaujimavy vyber aj ked niektore by boli krajsie na policke ako na mojich nohach,asi by som sa pozabijala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SIMPLY INCREDIBLE POST. LOVE IT.

    HTTP://PAQUETEVISTASBIEN.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! Nevěděla bych, které dřív...:-)
    http://janyany.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teda tá 11-ka je riadne zaujímavá 8D
    Najviac sa mi lúbia tieto čísielka 9, 12, 14, 20

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. áchjo, ty boty! já bych chtěla být carrie =D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dievčatá už nám chýba len minimálne miliónový rozpočet a všetky môžeme byť ako Carrie Bradshaw :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. WOW! these are so awesome, especially number 11!


    xx, Sabinna and David

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrý bože, asi všetky! Ale tie 4-té asi the best!

    www.partofstreet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miu miu, hodinky a 19! Okamžitě nosit (teda až opadne ten sníh).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fuuu, ty jsou skoro vsecky dost zabijacke :) takze ja bych asi zustala u leopardich balerinek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všechny!!!!
    Ach zelenám závistí..!!!!!!
    jsou tak úžasný..!!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Famózní výběr!! Já tak toužím po 19. Ach, ach!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zlaté s ptáčkama a ty časoměřičské - možná bych přestala chodit pozdě!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. aaaa.. tie 10. a 19-tky!!! mozes mi ty toto robit?? :d v pondelok si idem pre tie velike 42 z asosu a trpko zaplacem!!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vivi: pozdě by sme nechodili jedine, že by mali v sebe zabudovaný aj nejaký pohon, aby nás včas niekam dotrepali :D

    Sylvi: daj vedieť ako si dopadla s nimi, aj by som sa o ne uchádzala v prípade, že budú zlé ale mám o dosť menšiu nohu tak asi nič :/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ale ano, vybrala by som si hehe, len neviem kde by som v nich chodila, lebo na sk a cz su tie chodniky o hubu

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak ty jsou skvělé všechny botky!!!!Ohhh..!

    OdpovedaťOdstrániť