13. 2. 2012

... Vogue time ...

Univerzita získala do 16.2. skúšobný prístup do všetkých čísiel amerického vydania  Vogue od prvého vydania v roku 1892 po súčasnosť. Shit, aká som šťastná, akurát, že to nestíham všetko presledovať. Zajtra mám celý voľný deň tak skúsim toho prelúskať čím viac aj keď mávam poslednú dobu ukrutné bolesti hlavy a tak sa môžem len modliť, aby zajtra nenadišla moja posledná hodina a že mi nič neprekazí v mojej radosti. Držte prsty, už sa potrebujem úprimne potešiť :)

Nedávno som sa hrabala tiež v starých Vogue-titulkách a dnes mám pre vás pár z tých, ktoré sa mi najviac pozdávali + film, na ktorý sa strašne teším, len asi nebudem stíhať kino - My Week With Marilyn ... 
(trailer nájdete na konci postu)
______________________________________________________________________________________________________


Ach, dámy a páni ako ja milujem vôňu starej elegancie a pocit, že čiernobiela doba stále pretrváva ...

Ľahký vánok, ladná chôdza, jemné vlnky, zvodná póza, úzky pás a plné pery, prečo sa tá doba mení?        
(trošku poézie som si trúfla pridať :D)









______________________________________________________________________________________________________


7 komentárov:

  1. tak to bola ina uroveň! ale v dobrom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oldschool. tieš milujem takéto vecičky. A ten fíílm! Trailer som videla už dávnejšie, aj som naň pozabudla, dík za pripomenutie, musím si tieš nájsť naň čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sakra co bych za to dala!
    Já si vždycky přivezu VOGUE z Francie, ale to jen párkrát do roka... Ke starým číslům se člověk jen tak nedostane... A přitom v nich je víc inspirace než vě většině dnešních časopisů.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. škoda,že Vogue nevychází i tady v ČR :/
    film Týden s Marylin bych chtěla vidět,ta herečka se jí strašně podobá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful Old-style Covers! :) Just love Vogue :) Best wishes from Germany

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasná Marilyn! :)

    http://itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vau.milujem vintage.tie obalky su umelecky skvosty

    OdpovedaťOdstrániť