17. 3. 2012

... Change ...

Začala som písať. Nie bakalárku, ale samozrejme úplne iné veci. Už dlhšie som nad tým, uvažovala a myslím, že nastal ten čas, aby som sa posunula o kúsok ďalej. Vždy sa pokúšam o zmenu, ale už typicky skončím na mŕtvom duševnom bode... O tom čo, ako, pre koho zatiaľ pomlčím - uvidím či zladím vety do súvisu tak ako sa mi to zatiaľ premieta v hlave, ale dúfam, že príjemne prekvapím samú seba a v neposlednom rade najmä vás všetkých, ktorí tento môj jemne prázdny domov občas navštívite. 

 .NEWS.   cestovná kabela, sako (všetko ukážem v priebehu týždňa) ...

 .NEEDS.  nové topánky, súrne! (balerínky, niečo kotníkové na opätku - hor sa na prieskum :) ...
___________________________________________________________________________

... ak máte radi príjemnú hudbu, ktorú si nechcete spievať, ale počúvať - tak šup na koniec postu ...



___________________________________________________________________________ 

Antony & The Johnsons - River of sorrow 

                     

17 komentárov:

  1. Máš strašně roztomilej výraz:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. River of sorrow - to mi udělalo radost.
    Krásná jsi!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju tu oční horní linku. Nevyjdu bez ní na ulici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem slečny :) bez linky ja tiež ani na krok, bez nej som nesvoja ..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aké si nádherné! :O ináč aj ja som mala.ten Samsung, hah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) nooo ten mobil by som najradšej hodila do koša, ale zas na to, aký ja som "mobilný typ" tak myslím, že by som to s ním ešte chvíľu prežiť mohla :D

      Odstrániť
  6. super fotky, a jsi moc pěkně nalíčená a taky máš super vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jsi strašně krásná, máš úžasný linky! :)

    OdpovedaťOdstrániť