20. 3. 2012

... James Dean is my hero ...

Včera sme sa vybrali von do Káčka (ArtKlub/Trnava) na koncert, kde hrala kamoška s kapelou "Driemfield". Plánovala som nahodiť "fake smile" po celom otrasnom dni, ale hneď ako som si hodila na hruď Jamesa Deana bolo lepšie. Prvý deň Frejmu - festivalu študentskej tvorby začal teda "luxusne" (v Káčku ako inak) a následne na to pokračoval už teda naozaj luxusnejšie v KiloWatte (TT) na súkromnom večierku, či párty či čo to bolo jedného nemenovaného "filmového veliteľa" našej fakulty. Mala som na sebe už skoro klasicky čiernu sukňu, tričko James Dean a nové sako, ktoré ukážem zajtra. Viac som sfotiť naozaj nestihla, fotka je špatná najviac jak sa dá, ale tak nechám to na vašu predstavivosť :D + hudba na konci postu ... 

___________________________________________________________________________

... zajtra idem na ôsmu ráno do posilky, tak držte prsty nech to prežijem (ja cvičiteľka, heh) ...




The Used - Blue and Yellow

                      

2 komentáre:

  1. děláš si srandu ne ? James je nejlepší a triko chci taky !!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť