21. 3. 2012

... New In ...

Ako som sľúbila, dnes už spomínané detské/chlapčenské sako a všetky ostatné nové veci: Sako (SH 2,50e), kabela (SH 10e), šatka (SH 5e), náhrdelník (Peacocks 2e). Mohla by som spokojne oznámiť, že všetky tieto veci sú zatiaľ moja najlepšia investícia do SecondHandu!

Kúpila som si prednedávnom aprílovú Evu a popravde, okrem svadobnej prílohy ma v nej máločo zaujalo - vydávať sa neplánujem zatim, takže ... takže sa môžem konečne pustiť do bakalárky (najvyšší čas). 

Zmenila som tiež design blogu, keďže ten predošlý bol len prechodný, tak hádam sa vám páči (dajte vedieť ako :) ...  tá hlavička je aj tak nejaká divná, ale nemám veľmi čas to teraz dolaďovať, takže chybičky musia trošku počkať.

__________________________________________________________________________
... a boh chráň, že nájdem nejaký nový blog alebo seriál ...



 



... hádam mi pomôžu s písaním, keď ich je toľko ...

10 komentárov:

  1. hej hej :) tá eva okrem zliav nič moc lepšia je emma tento mesiac :)
    no inak sako zhánam už dávno..vyzerá užasne ale nechce sa mi veriť že stálo len toľko kam chodíš do sekáču na také veci? .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto konkrétne som kúpila v Trnave v TextileHouse, obzerala som ho ešte keď stálo 8,50 ale vychytila som zľavu - všetko za 2,50 tak nekúp :) okrem neho tam vtedy nemal nič iné, takže o nič si neprišla .)

      Odstrániť
  2. Hey. Cute blog!!! I follow you & if you like follow me back! :)

    The Golden Bun | new post | follow me

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super náramek! S.
    http://blogandblock.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Závidím čokoládu, děláš mi hrozný chutě. :D A to sako je moc hezký.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super úlovky, blazer je nejvíc bomba ;))

    OdpovedaťOdstrániť