7. 5. 2012

... City stop ...

Po dlhom týždni bez spánku, po ceste do Trnavy, odtiaľ do Nitry a hneď na to opäť domov cez celú republiku som sa rozhodla to doraziť a dať si v sobotu výlet do Košíc na menšie nákupy. Pretože aj keď mi celá skriňa praská, potrebujem šaty a aj topánky by sa zišli také, v ktorých by som mohla pretancovať celú noc bez toho aby mi odumreli prsty. Samozrejme nič z toho som nekúpila, ale zato ostatné drobnosti, ktoré som objavila ma veľmi potešili - farebnú škálu nových vecí nájdete na konci postu. Ukážem vám ich hneď ako dorazím v piatok zas domov na oslavu, na ktorú ale vážne nemám vhodnú obuv. Zajtra ešte možno zahájim cestu do BA a ak nie musím vymyslieť žalostný záložný plán ...



Outfit z minulého týždňa aj s neobvykle strapatými a trčiacimi vlasmi: tričko už poznáte, nohavice som svojvoľne zdedila, topánky som potiahla mame, klipsne SH, prsteň H&M, náramok netuším ... 

a nenechajte si slečny ujsť GIVEAWAY :)


7 komentárov:

  1. úžasné celé.

    http://leavall.blogspot.com/2012/05/blog-post.html#comment-form
    tam spievam.
    si chcela vidieť, počuť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa premiestnim do tvojej skrine, ukradnem ti toto triko a ticho sa vyparim :D super je!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach, james :D práveže takýto pačes je perfektný, vobec nie si strapatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. love your pants! great look :)

    http://www.kellydillon.com

    OdpovedaťOdstrániť