5. 7. 2012

... Garden Party ...

Neverím, že skoro pred mesiacom som vám písala, že prerábame a ono to ešte stále neskončilo. Za normálnych okolností by som sa z toho aj tešila, ale už je toho bordelu na mňa asi veľa. Choroba ma zmohla, unavená som každú chvíľu - no veľmi priaznivé obdobie musím uznať. Ale, mám pre vás niečo konečne aj z exteriéru - Gardenparty z pred dvoch týždňov... A užite si Pohodu, ktorí idete - ja tentoraz nikam (ono by to s teplotami aj tak veľká sranda nebola :)


... all [SecondHand] ...

7 komentárov:

  1. Máš nádherné vlasy!
    A uzdrav sa, veď je slniečko :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. suuhlasim, vlasy mas perfektnee! ja ti zavidim ten objem co maju uz od korienkov :D moje su hore splyhle a konceky sa krutia vsadekam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ťažko hovoriť o prirodzenom objeme od korienkov, ono keby si ich nevycvičím za toľké roky tak takto vysoko stáť ani nebudú, ale prišla som na spôsob ako na to :)

      Odstrániť
    2. to sa da vycvicit? znie to zajimavo :D

      Odstrániť
    3. cca od trinástich ich tupírujem, tak už si prešli akou takou výchovou :D nejeden kaderník by síce kvôli tomu aké sú zničené opustil zamestnanie hneď ako by ich chytil do rúk, ale sústredím sa na objem - takže bohužel :D

      ale aj moje majú zlé dni, aj moje sú spľasnuté keď sú neupravené, aj moje sa točia všadekam :)

      Odstrániť
  3. pekne vzdusne..

    jukni na muj blog a jestli se ti libi, bud mojim followerem :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hezké! ta druhá fotka vypadá jako z nějakého filmu:)

    OdpovedaťOdstrániť