22. 7. 2012

... Max Factor lipstick ...

Niet nad to, keď nájdete čosi, čo vám po dlhom pátraní urobí radosť. Pre mňa je v tejto chvíli tento rúž úplná jednotka. Pri výbere rúžu a v podstate pri akýchkoľvek kozmetických výrobkoch je pre mňa najdôležitejšia schopnosť hydratácie a pretože mám pleť suchú a celkovo citlivú - neparfumované výrobky sú vždy tá lepšia voľba. Nie som nejaký kozmetický mág. Mám máločo odskúšané, pretože keď si nájdem to svoje držím sa toho zvyčajne dlhú dobu. 

Ale späť k rúžu - hydratuje! Vydrží na moje prekvapenie až príliš dlho v peknej sýtej farbe (aj po jedení a pití). Cena cca 9€ je úplne v pohode, pretože to nie je investícia na mesiac, dva ale určite na dlhšie. Odtieň dokážete doladiť k všetkému - je taký ružovočervenooranžový (záleží od množstva, aké nanesiete). Každopádne asi nebude môj posledný. Po ktorý odtieň si plánujem najbližšie ísť by som vám aj napísala, ale názvy mi veľa nehovoria (najsvetlejší z ponuky - ružovofialovotelový). Colour Elixir teda vrelo odporúčam a MacFactor má tretie plus. 

A piekla som po dlhej dobe niečo :D
(jednoduchý koláč z kyslého mlieka s borievkami)


16 komentárov:

  1. veľmi ti ten rúž pristane a má krásne balenie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásny vyzeráš v ňom očarujúco ... mimochodom tiež som tip človeka čo sa drží odskúšaných výrobkov ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Promiň, ale víc než rtěnka mně zaujala ta buchta, mňam! :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za pochvaly :) a raz vám napečiem a pošlem kúsok všetkým (mailom) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. luxusné fotky :) luxusný blog. sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pkný odstín

    Na mém blogu právě probíha giweavay o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Že vydrží? V tom případě jí chci :D
    A jsou to výborný fotky a asi si dojdu pro čokoládu, jak tak koukám na ten zákusek na posledním snímku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ked sa pozrem na tie fotky kde si tak vela krat, mam pocit ze si na kazdej ina...nemam ja parkinsona? :-D:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a práve mi ťuklo, že som tam mohla schválne jednu trochu inú dať a otestovať či si niekto všimne :D

      Odstrániť