15. 7. 2012

... Play with fire ...

Pracujem a upratujem, to je môj letný údel - zážitkov mám teda kopec. Užívam si voľné chvíle aspoň pri šálke kávy, s Dylanom v prehrávači, uvažovaním o tom, že otročím už dosť dlho a chcelo by to aspoň dobrý pocit. Ten sa však objavil práve dnes, keď som našla pri triedení vecí platňu Rolling Stones (nejaká ruská edícia). Love songs od Beatlsákov mi nedávno daddy dovliekol z babkinho pôjdu - tak už mám aj spolu s Queenmi tri :D - načase si kúpiť gramofón alebo aspoň opraviť ten starý. Bavia ma všetky staré veci, ktoré majú šmrnc a nadčasovú hodnotu - šperky, oblečenie, nábytok a tak. To ma núti rozmýšľať zároveň aj nad tým, že by som si nikdy nemohla otvoriť vintage shop, lebo by som si najlepšie kúsky musela asi nechať :D 

Sukňu mám sekáčovú, ako asi všetko čo poslednú dobu nosím - je mäkká a teplá, čo ale vôbec nevadí ani v takých horúčkach. Tričko mám zasa po mamine a úplne ho zbožňujem.

... all [SecondHand] ...


3 komentáre: