31. 7. 2012

... Roses ...

Mala som kopec času na to, aby som si oddýchla pred štátnicami a veru som to voľno "rozumne využila, načerpala energiu a chuť" opäť raz. Tento týždeň som bola na rodinnom výlete v BA, Brne a na Seneckých jazerách (Viedeň nevyšla, škoda) a najbližšie dva týždne budem kruto zarezávať s učením - tak držte prsty, prajte pevné nervy a nech mi konečne do izby dojdu namontovať dvere, lebo ma trafí už asi. 

Čo vidíte je outfit ešte z minulého týždňa a chystám vám časom ukázať aj ďalšie výletné, ktoré som ale ešte nestihla vyloviť z foťáka - tak hádam sú využiteľné. Všetko okrem sukienky, ku ktorej mám po mamine aj zvršok ste už mohli na blogu vidieť, ten top milujem a to je všetko pre dnešok :D 

... top, skirt, bag [SecondHand], shoes [random] ...

20 komentárov:

  1. Krásný outfit, ta sukně je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne:)
    ešte dojdi na senecké, ale za mnou do pezinka;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to možno až v októbri najbližšie budem dlhodobejšie na západe :D

      Odstrániť
  3. Super outfit :)
    Som na blogu pomerne nová,tak ťa pozývam na svoj blog :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš tak krasny blog, ze skoro mlcim..jen napisu, ze jsem tvoje nova sledovatelka a pokud budes chtit, tak mrkni ke mne http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. YOU HAVE A VERY NICE BLOG, WOULD YOU LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak toto ti veľmi pristane! moja postava môže o takej sukni snáď iba snívať, no tebe ide ako uliata:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvelá sukňa


    littlecurlykate.blogspot.sk ak by si chcela mohli by sme sa stať navzájom followermi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj,
    tá sukňa je prenádherná :) milujem kvetinový vzor a šaty a sukne, takže si totálne trafila do môjho :)) a držím palce na štátnice ;))
    pozývam na môj blog, môžme sa navzájom follownúť ;) http://kuceravasue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš krásnu postavu aj vlasy! inak pozývam ťa na môj blog kde prebieha giveaway o Jeffrey Campbell topánky, budem rada ak sa pridáš :) www.kristinafox.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi pekne to spolu vyzerá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. omg. your outfit looks soo nice and you are a beautiful girl *_* your blog is very good and intersting :) keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. love your blog, so I'm a new follower =)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ďakujem krásne slečny za komentáre - pochvaly vždy tak potešia O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. máš užasný vkus, super blog, sukni..
    http://www.blogger.com/profile/06464967225346681495

    OdpovedaťOdstrániť