28. 8. 2012

... Devín ...

Dnes sľúbený príspevok ešte zo starej dovolenky. Boli to tri dni a vzhľadom na to, že vždy všetko fotím ja, tak som zdokumentovaná len na týchto dvoch fotkách. Ešte existujú nejaké (zatiaľ len imaginárne) v sestrinom mobile, ale už prešiel mesiac a stále som sa k nim nedostala :D tak hádam raz. Fotené na Devíne, kde je na moje prekvapenie veľmi príjemné prostredie a kde som sa cítila úplne inak ako na Slovensku. Musím zahájiť aj iné tripy, lebo celkovo je Slovensko krásna zelená krajina a videla som z nej dokopy také veľké nič (ak nerátam tie dlhé vlakové obhliadky). Neodmysliteľnou súčasťou môjho každodenného prežívania je už klasicky čistá, neochutená a neperlivá voda, ktorá je na načerpanie energie to najlepšie. 

... top [SecondHand], skirt [H&M], bag [random], bracelets [SIX] ...

8 komentárov:

  1. o tom Slovensku mas uplnu pravdu je tu tolko krasnych miest a ludia sa stale zenu niekde na koniec sveta ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono na každom konci sveta je pekne :) len zas vidieť to naše tiež nie je na škodu

      Odstrániť
  2. pozyvame ta zaroven aj na nasu GW:
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/08/giveaway-s-miss-sporty.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super. Jednoduchy a elegantni = <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. slusi Ti to :)
    D.

    (Moleskine giveaway!)

    OdpovedaťOdstrániť