19. 8. 2012

... I´ll remember April ...

Hlavný oznam: Brainexploding úspešne ukončený! Vedľajší: nezabudla som na vás, len si musím zvyknúť na to, že okrem písmen, papierov a krikľavých fixiek, vidím aj iný svet :D každopádne tu dlho nebol žiaden post a tak som pripravila jeden s oblečením, ktoré sa v tomto období a v takej jesennej zime najviac hodilo. Samozrejme sila zvyku - fixová na prechod do reality ako stvorená! A túto kabelu, ktorú každá babka dobre pozná, mám zatiaľ za top kabelu na jeseň, aj keď som si ešte ani leto neužila a zajtra idem poprvé v tomto roku bez výčitiek k vode, ach ... a dlho nebola hudba, tak pridávam aj tú - saxofón, bicie a samotný hlas sú top nástroje ever! ...

... top [NewYorker], pants [SecondHand], shoes [H&M], bag [Teta drogéria] ...

25 komentárov:

  1. och, milujem saxofón! :))
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strašne skvelé sú tie nohavice. tiež také hľadám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tieto po tete, ale v sekáčoch určite čosi nájdeš pred zimou keď vyložia zimný tovar :)

      Odstrániť
  3. Ta taska je vazne z teta drogerie?:O Fajnova a triko tiez:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som sa čudovala :D mali len dva kusy a obe sme so sestrou zhrabli - myslím, že aj v 101tke predávajú občas tie BabičkaBags (aspoň teda u nás) ak nie, tak v nejakom šikmom obchode budú nabeton :)

      Odstrániť
  4. taku podobnu tasku som si kupila tiez... podla mna su take strihy tasiek riadne pohodacke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny outfit:) nádherné tričko


    pozývam na giveaway http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gorgeous outfit, love it!!

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love that bag! :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vďaka za koment, ohľadne tej mojej čiernej tašky-je z Tesca z F&F

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten top by mě normálně asi nezaujal, ale ty jsi to proměnila v kombinaci, která se mi moc líbí!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sekne ti to, ta taška je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taska ne super :)
    Ale.nohavice niesu uplne podla mojho gusta :)
    moj nazor tak dufam ze ho prijmes a.neurazila som ta alebo take nieco :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, ja vítam všetky komentáre :) každý predsa nosí čo sa mu páči a v čom sa cíti dobre.

      Odstrániť
    2. naopak, nohavice su toptopTOP!! :) brutalny ulovok, zavist!

      Odstrániť
  12. ty joooo . vyzera to skvele ! taska, nohavice, vsetko. odteraz ti chcem komentovat kazdy outfitovy prispevok, tak prispievaj castejsie, lebo sa este stanem followerom :) ok. stavam sa nim, fakt sa mi tu u teba paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super genialne gate! mi pripominaju co mala sestricka (Juliette Binoche) v Anglickom Pacientovi :) <3

    OdpovedaťOdstrániť