2. 9. 2012

... Geometric Yard ...

V stredu sme mali rodinnú oslavu a vzhľadom na to, že oslava prebiehala vo forme grilovačky a z nej vždy odchádzam megavoňavá od dymu, tak som sa nejako extra nevystrojila. Často nosím veci, ktoré ma škrtia, dusia a ktorých nepohodlnosť pretrpím len preto, že ich chcem mať na sebe. Tuto som ale zvolila predsalen niečo pohodlnejšie. Tú zaostrenú fotku do nepodstatna fotila sestra, čím by som chcela odôvodniť tú častú samospúšť :D a zvyšok sú babkine kvetiny. 


... mám novú kabelu, z ktorej som nadšená a pripravujem kabelkový post - tak dojdite mrknúť ... 

... top [Bershka], shorts [SecondHand], shoes [H&M] ...






9 komentárov:

  1. joj, koncom leta su grilovacky najlepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veciam, ktoré ma škrtia sa radšej vyhýbam oblúkom ono sa síce hovorí, že pre krásu sa musí trpieť, ale keď niekam idem tak sa chcem hlavne cítiť pohodlne, užiť si to a nie sa nervovať čo ma kde tlačí :D i keď mám také chvíľky, že sa chcem predviesť v nových topánkach a po celom dni nohy celé doráňané, že ich zahodím do kúta a rozlúčim sa na najbližší pol rok :D
    inak, aby som nezabudla chválim fotky, príjemné farby pekne lahodia oku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najväčším mučiacim nástrojom sú u mňa klipsne - tých sa nevzdám a aj keď ma tlačia až do mozgu dám ich dole na 5 minút a potom opäť :D hneď za tým nasledujú utiahnuté opasky a až na ďalšom mieste sú topánky ale s tými to pozná hádam každý :D

      aaa ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  3. pekné fotky :) a tá potlač na tričku je mega

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné fotky, si nádherná. To já si na sebe vezmu klidně i něco po čem bych byla totálně mrtvá, když to vypadá dobře :)

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme se sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné tričko, a krásne fotky


    pozývam ťa k sebe na blog: littecurlykate.blogspot.sk

    máš pekný blog, ak by si chcela mohli by sme sa navzájom follownuť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďakujem slečny, mrknem sa na vás tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť