6. 9. 2012

... Pink skirt ...

Mala by som menej nakupovať! Dnes som opäť dovliekla ďalšie veci, ale tak milujem SecondHandy, čo už. Mám k nim akýsi vrúcnejší vzťah ako k značkovým obchodom. Uznávam H&M a spol avšak už mám pocit, že okrem vážne výnimočných kusov (ktoré sa rozpredajú mihnutím oka) sa aj tam nájdu úplne rovnaké veci ako v iných horších. Na SecondHandoch však milujem tú rozmanitosť a ten pocit očakávania, ktorý sa nedostaví pri vstupe do značkových predajní. Jedine tam nečakám vopred, čo nájdem ... Ach, ako vám chcem všetko ukázať už aj v reále, ale ťažko keď ma nemá kto fotiť :/. Okrem iného vám musím zdeliť, že mám nechutne dlhé vlasy už by som sa asi mala ostrihať a nosím veľa ružovej poslednú dobu, čo je divné.

... top, skirt, belt [SecondHand], earrings [F&F] ...

12 komentárov:

  1. si nádherná.
    tak zaujímavú osobu som ešte nevidela.
    a samozerjme superské fotky a outfit.

    www.leavall.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) aj za všetky iné takéto milé komenty od teba

      Odstrániť
  2. Miluju secondhandy a strasne bych si prala, aby tady u nas nejaky byl :( Vlasy nestrihat!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no u nás na konci sveta tiež nic moc, len také šupkovské SH - preto tam chodím len fakt ak mám čas a chuť si kombinovať čo k čomu by sa zišlo :)

      Odstrániť
  3. Oh ta sukna je dokonala<3 Tiez rada nakupujem v SH, vzdy ked si tam nieco kupim viem ze ta vec bude originalna a ze v nej neuvidim dalsich 100 ludi...Ale na HM v niektorych pripadoch samozrejme nedam dopustit:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak H&M je H&M, zas niektoré výberové kusy sú viac ako výborné :) a na secondhandoch presne to zbožňuje :P

      Odstrániť
  4. jeeejo krásne..to je škoda že nemá kto lebo tie fotky su super
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukně je boží ! :)
    Jsem tvá nová členka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť