11. 9. 2012

... Snake shirt ...

Toto je môj prvý a posledný had v skrini. Blúzku som aj napriek tomu, že hadov fakt nemusím kúpila za pár drobných v sekáči (ako inak) ešte v zime. Je veľmi ľahká, čo oceňujem, ale je to silon, takže efekt vetrania aký som čakala - nula bodov. Sukňu som si vzala bez opasku na pás, ale došla som vyhladovaná domov tak nedrží tak ako mala - aj keď namiesto tejto sukne by som mala radšej dlhé čierne nohavice s pukmi rovnakého materiálu s rovnakými gombíkmi, ale tak čo už (v sekáči si nevyberiem :) A konečne som inak mala pripravený post v reálny deň, ale stihla som to až dnes a dnešný s premiérou košele Versace for SecondHand som nestihla pre istotu ani sfotiť, ide to so mnou dole vodou. Aj keď už aj to, že fotím je pokrok :D

... shirt, skirt, necklace, earrings [SecondHand] ...

12 komentárov:

  1. krásna blúzka!

    Pozývam ťa na GiveAway 8)
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná blúzka :)
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné fotky !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodně zajímavé fotky ! V tom nejlepším slova smyslu ;) Ta blůzka je moc pěkná, ale mě se taky moc líbí ta sukně ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nemám rada fotky o zrkadlá, výklady a tak, ale tieto sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neviem ci si sa sama fotila, ale pacia sa mi tie prekryvacky. a koselu zavidim:D

    OdpovedaťOdstrániť