6. 10. 2012

... Psota ...

Po dlhšej dobe sa opäť poslušne hlásim - som späť v Trnave. Chvíľu mi trvalo kým som sa aklimatizovala, tak preto tá pauza. Už by to ale malo byť aspoň z tej formálnej stránky za mnou. Počas týchto chvíľ som si urovnala niektoré veci, snažila som sa prísť na to kým som a čím chcem byť (táto časť ale nie je stále nejako doriešená :D shit). Ťažko nájsť to pravé, ak ma baví mnoho vecí, z ktorých sa ale ničomu nevenujem poriadne. Ale tak "mám jeseň" a tá mi dáva priestor na premýšľanie, lebo myslím, že je najvyšší čas sa dať dokopy! A tak, aby som sa nabudila a konečne zobudila som si dala záväzok navštíviť min. raz do týždňa niečo kultúrne, motivačné, edukačné ... a obmedziť tie typické študentské aktivity, z ktorých akurát tak hlava bolí. Prvou bolo predstavenie Psota na Divadelnej Nitre minulý týždeň a druhou Hotspot s Katarínou Kovalčíkovou v The Spot o tom, ako sa prezentovať. Dúfam, že ste sa zatiaľ mali fajn, lebo ja vcelku áno (mám nové topánky, rifle, klobúk, sveter, rúž a mnoho iného .) 



... shirt [Bershka], jeans, sweater [vintage], necklace, belt [Peacocks] ...






19 komentárov:

  1. jednoduché, ale příjemné kombinace :)..jinak já si tohle říkám pořád, že si už udělám pořádek v tom, co plánuju dělat a musím se začít kulturně vzdělávat (zatím chodím do dějin umění, proto chci vědět o umění co nejvíc)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to je prvý krok :) ja odkedy som pred tromi rokmi skončila povinnú dochádzku na hudobnej som sa nepohla nikam a tri roky sú celkom dlhá doba tak myslím že je najvyšší čas :)

      Odstrániť
  2. great jeans and shoes, suit you really well!!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty mas bielu stenu doma!!! jealousss <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je taká smotanová skôr, photoshopom som tomu ale trošku dopomohla, aby vyzerala bielo :)

      Odstrániť
  4. je zajimavy, o cem pises, protoze ja si ted prochazela tim samym a konecne se ted zacinam davat zase do kupy.. :-)
    jinak ty kalhoty vypadaj uplne supracky..no a ty boty a tilko taky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je asi taká bežná situácia najeseňcitlivého človeka :) je to divné, že niečo v tých jesenných zmenách počasia sa stále každoročne valí aj na pocity

      Odstrániť
  5. rekla bych, ze timhle bilancovanim a rozhodovanim o tom co dal prochazi obcas kazdy...drzim palce, at se ti podari predsevzeti dodrzet!:)jo a miluju ten nahrdelnik!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jesenné bilancovanie mam za sebou i ja. A tiez niektore veci nemam celkom este doriesene :D Ale tak to ukaze cas :)

    Inak, pekne fotky :)

    Jo a taktiez som si dala zavazok, ze sa budem venovat kulture, celkom sa aj dari.. hlavne hudobna kultura :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš nejaký dobrý tip na hudobnú kultúru, prezraď :)

      Odstrániť
  7. máš skvělé triko a kalhoty s vysokým pasem zrovna sháním

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasne fotky :) ja som sa v Trnave nevedela aklimatizovat tri roky cize ty to zvladas celkom rychlo :)

    Inak pozyvam ta k sebe na moju prvu giveaway pri 3 vyroci mojho blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť