29. 10. 2012

... Scarlet Ghost ...

Úplne som v šoku z toho počasia a z toho, že už je koniec októbra a ja som mala tieto topánky na sebe raz! a Elle som nie že nedočítala ani som poriadne nezačala (hanba mi!). Nechávam si ju totižto vždy na nudné prednášky a keďže sa tento semester na ne buď akosi nestíham dostaviť alebo pokiaľ vyberiem časopis vždy skončia, tak už to ani nedočítam do stredy - uvidíme ale ešte o koľko hodín sa mi navýši zajtrajšia cesta vlakom, možno sa to nakoniec aj podarí :D Mám ale pre vás aj novinku a teda kúpila som si už dávnejšie druhý MaxFactor rúž. Tentokrát to je odtieň Scarlet Ghost. O mojej prvej skúsenosti s rúžom som písala v príspevku Max Factor Lipstick a to, že je super sa mi opäť potvrdilo. Pri výbere tohto zohrala dôležitú úlohu nulová perleť, sýta farba a nebudem klamať aj názov je celkom pútavý. A stihla som sa polovične odfotiť dnes, tak aspoň takto - musím ale už niekoho na to fotenie poriešiť, lebo je to nuda takto. Mám aj pár nových vecí z mojich insane nákupov v sekáči a neskutočne sa z nich teším.






9 komentárov:

  1. Nemá ťa kto fotiť? Pretože mňa tiež nie :D ach :P a aj tak super fotky a aj krásne rúže.. No a topánky veru teraz si ich asi neobuješ, ja som tiež v šoku z toho počasia.. :( pravdupovediac, viem, že každé obdobie má svoje čaro, ale ja zimu tak neznáááášam :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna si :)
    A tiež zháňam nejaký rúž, tento vyzerá dobre, možno ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. asi som sa nazmilovala do tých náušníc čo máš na sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sekáčové klipsne :) bože ja mám z tých sekáčov asi už hádam všetko :/

      Odstrániť
  4. Ruz vyzera super a som zvedava na sekacove ulovky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten ruz je super!
    a takisto aj foteeec:)

    OdpovedaťOdstrániť