27. 10. 2012

... Summary ...

Čas síce letí hrozne rýchlo, ale svoj záväzok som si dodržala. Navštívila som výstavu Sumarizácia č. 15 v SEDF, kde som mala vystavenú fotku, ktorú sme s kamoškou vyfotili ešte minulý rok. Ak by ste mali záujem, výstava potrvá do pondelka a môžete si tam prezrieť okrem iného aj ročenku MUUZA 2012, kde máme tiež pár spoločných fotiek. Ďalšou aktivitou bola beseda s Rastislavom Čeleďom (priemyselným dizajnérom) v ArtKlube. Presne pred týždňom som si užila Unicamp a ešte minimálne jeden chcem! Najlepší zo spíkrov bol jednoznačne Tomáš Gríger a odporúčam týmto jeho blog Via Malina, ale prepásla som kúzelníka Shana Gillena. Ako fanúšik témy "etika v reklame" som sa zúčastnila konferencie organizovanej Radou pre reklamu, opäť chodím cvičiť PortDeBras a svojou oslavou som vo štvrtok skončila. Snažila som sa to zhrnúť na čo najmenej riadkov a zalinkovať čo sa dalo, tak ak chcete prekliknite a dozviete sa viac. Fotomateriál nemám a preto pridávam aspoň niečo k portrétnej sekcii, ktorej tu bude asi hojne. A milujem covery - tento Click je momentálne naj. Užívajte skvostného počasia :D 



12 komentárov:

  1. už som dávno nevidela tak výzorom zaujímavú ženu ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi tak nádherná!
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uf ďakujem slečny - fotky ale skresľujú :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten svetrik je nadherny :) A ty samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee, jsi vážně super krásná, mám radost když narazím na nějaký nový, neprofláknutý blog s pěkným designem a pěknou bloggerkou. Takže máš nového čtenáře :*
    A tvoje líčení miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. páči sa mi ten 60´s look, super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Súhlasím s dievčatami, veľmi Ti to pristane a ten sveter je úžasný :)

    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť