1. 11. 2012

... Can you feel it? ...

V utorok som cestovala na východ a obyčajne prespím, prečítam alebo pozerám do blba celú tú ukrutnú dlhú cestu. Tentoraz som si fotila Tatry a musím uznať nikdy som nebola šťastnejšia z toho, že som práve v Poprade nespala a že je ešte vidno! Boli perfektné, zasnežené, rozprávkové. Pustila som si k tomu ChristmasSongs a ten pocit bol úžasný. Už sa teším na poslednú cestu domov tesne pred Vianocami - modrý balónový kabát, zahuňaná v hrubom svetri, teplé pančuchy a ponožky, Last Christmas v ušiach, teplá káva v termoske, dobrý film a skvelý pocit ...

29 komentárov:

  1. ja občas, keď cestujem na západ, tak z KE do PP spím, potom sa zobudím a až po Žilinu sledujem prírodu s otvorenými ústami a potom ďalej do BA zas spím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to najkrajšie akurát vidíš :D inak možno si si už všimla, ale ak nie tak najbližšie musíš také jedno miesto smerom z Kraľovian do Ružomberka tesne pred tunelom - kopec vody, do ktorej sa nádherne zrkadlia stromy <3 toto si chcem vyfotiť už hrozne dlho, ale vždy keď mám foťák sedím na tej druhej strane :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. označila som ťa v mojom TAG-u tak ak chceš tak odpovedz, haha

      Odstrániť
    2. fuuha celkom dosť otázok :D ďakujem, že si na mňa myslela - musím si na to čas nechať nejaký :)

      Odstrániť
  3. Tatry sú vážne nádherné :) , kedysi som mala na ne skvelý výhľad každý deň, až po kým pred našu bytovku nepostavili ešte jednu :/ takže na miesto skvelej scenérie vidím tak susedom do kuchyne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež to môže byť miestami dobrá scenéria :D ale niet nad prírodu no

      Odstrániť
  4. to je čarovné. mala by som sem chodiť častejšie sakriš!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala! môžeš si dať ešte zimný výlet :)

      Odstrániť
  5. Amazing pictures.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne fotky aky fotak pouzivas??? Atmosfera skvela, som tvojou novou nasledovatelkou a budem rada ak ma navstivis aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, určite si mrknem tvoj blog :) aa používam Canon 60D

      Odstrániť
  7. hello dear,
    i did not know your blog, it's great!
    you have a new follower, follow me back?

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You have an amazing blog!
    Maybe want to follow each other, just let me know :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jee, uplně jsem se začala těšit na poslech vánočních songů :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. such good photos! I love the composition, the sky takes all the scene and land is only a small part of it... xx

    OdpovedaťOdstrániť