8. 11. 2012

... Leopard...

Mám taký pocit, že odkedy som si tento kožuch kúpila roztrhlo sa vrece s leopardmi. Možno si to len teraz tak intenzívne všímam, ale tak každopádne čím viac mačičiek tým lepšie. Svoju prvú som si kúpila minulý týždeň (ako inak) v SecondHande v detskom oddelení. Klobúk mám z H&M. Prešla som si silným argumentačným bojom, ale je môj. Plášť je tiež jedna z vecí, po ktorých som už dlho túžila a čipkované šaty - tie sú naj. Teraz na ne asi príležitosť nebude, ale neviem sa dočkať! Marilyn podnos som dostala k narodeninám a to je všetko z mojich noviniek. V pondelok som sa zúčastnila prednášky Sabiny Škodovej s názvom "HipHop späť ku koreňom - real dance education" a ako totálny hiphop laik sa priznávam bolo to super! Za tri a pol hodiny som sa dozvedela toľko vecí, ktoré by som nemala šancu vyhľadať sama takto v ucelenej a logickej forme. Milujem takéto prednášky. A už keď som pri tom, tak dnes sa chystám sledovať live stream Hotspotu: Nápad za milión - tak ak to stíhate klikajte, sledujte, uvidíme čo to bude.



... hat [H&M], everything else [vintage] ...

16 komentárov:

  1. Hey your blog is wonderful!
    Hope you will check out mine
    and if you want we can follow each other!
    xoxo
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie dlhe cipkovane saty chcem na tebe vidiet!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odkial si z vychodu ? Ten klobuk a ten leopard je NAJ

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely blog<3
    Check out mine sometime if you want :)
    x
    http://aimerose.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uplne krásna si na tej prvej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera, nádhera, nádhera.. též sleduji )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S těmi kožichy to máš stejně jako já, když jsem se chtěla obarvit na červeno - najednou měli všichni červené vlasy! Ale to je podle mě tím, že se na takové věci moc zaměřujeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ohhh how gorgeous are you?!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sekáče jsou nejlepší!
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mega, ta prvni fotka nema chybu! Me hrozne chybi ceske sekace, tady v Holandsku to nema ty prave hrabaci grady :) super ulovky!

    OdpovedaťOdstrániť