17. 11. 2012

... Silence is the most powerful scream ...

Aby ste sa tu nemuseli vždy pozerať len na mňa, tak som vylovila tieto fotky zo septembra. Zabudla som vám ich totižto akosi ukázať. Väčšinou fotím farebne a následne to upravujem do čiernobielej. Toto som fotila priamo čiernobielo a vôbec neľutujem. Milujem snový efekt s nádychom jemnej depresie a milujem toto video Click. Naozaj sa máte na čo pozerať - tak neváhajte kliknúť. Mimochodom nedávno som vyhrala giveaway u Kejmy a čo pekné som vyhrala si pozrite tuto ClickUvažujem inak už aj ja nad FB fanpage a myslím, že by som ju mohla konečne aj zrealizovať. Zahrniem vás určite okrem iného množstvom hudby, ktorú aj na svojej osobnej stránke zdieľam najčastejšie a občas by som chcela niečo ukázať aj vám, ale nechcem si tu z blogu robiť druhý youtube. Čo poviete môže byť? Ako ste si už mohli všimnúť portréty ma bavia a preto najbližšie pribudnú fotky do mojej portrétnej sekcie. Fotím zatiaľ hlavne seba, pretože nemusím riešiť časové a priestorové problémy, ale určite by som to chcela rozšíriť aj na iné objekty. Ďakujem inak za návštevnosť a vždy príjemné komentáre -  ste super ;) ... 

17 komentárov:

  1. Fotky sú krásne, vyžarujú takú "spokojnosť".. A fcb funpage? Yes, of course.. :)

    www.seesimona.blogspot.com
    a
    GIVEAWAY
    http://www.seesimona.blogspot.sk/2012/11/a-je-to-tu-uz-dlhsie-som-rozmyslala-nad.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné fotky a pozývam ťa na giveaway o nahrdelník http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mica je ségry :)))
    A ty fotky jou božské!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný design blogu :)
    skvělý fotky!
    FB stránku si udělej, sledovat určitě budu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jsi krásná! já mám také raději černobílé fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem za komplimenty :) aa ešte raz je to sestra :D pochvaly jej odovzdám

    OdpovedaťOdstrániť